divendres, d’octubre 30, 2015

68+1



El projecte 68+1 escalfa motors. Rosa Casas Llauradó Jaka ens explica la seva participació.
Posted by Ram Giner on dimarts, 27 / octubre / 2015


Bona tarda Bloc,
Com diu el Ram Giner creador del 68+1, el projecte ja va escalfant motors per la presentació que serà el proper 5 de Novembre, quan el Ram em va dir per participar de moment no ho tenia massa clar perquè son 68 artistes mes 1 que es ell, i la veritat jo no em considero artista de res però be... de moment aquí estic en aquest vídeo totalment improvisat i que ma fet riure molt, mo vaig passar molt be el dia de la gravació... ara, en que consisteix el 68+1 to explicaré d’aquí uns quants dies ara es secret de sumari... ok? 
El format del video no l’he pogut arreglar i surt una mica gran 

1 comentari:

Carme Rosanas ha dit...

Ha, ha, ha... Això pinta bé!