divendres, de desembre 12, 2014

Lauren Bacall


Bona tarda Bloc,
Llegint una biografia de la Lauren Bacall escrita per ella mateixa, es interesant i explica molt be la seva vida, que jo no me imaginava ni remotament que fos com diu al seu llibre... jo encara no havia nascut i allà a California ja tenien televisió, cases amb piscina, es casaven 4 0 5 vegades, bevien com a cosacos, ectr.
    El mes important a la seva vida pel que sembla va ser el seu estimat Humphrey Bogart, fins al punt de deixar una mica bastant de banda la seva carrera uns quants anys de la seva vida, li va agradar tenir fills, i estar sempre pendent del Bogie com ella li deia...
    
El que ma sorprès es que al cap d’un temps de quedar-se vídua es volgués tornar a casar, no pel fet de casar-se ja que mes avant si que hi va tornar, si no perquè fos amb el Frank Sinatra... 
   
Aquí et deixo un vídeo de la peli “tener y no tener” que es la primera que va rodar amb el Humphrey i on segons explica es van enamorar.


2 comentaris:

Albert ha dit...

Seria a principis del 1973 que a Thetre Royal Haymarket, Londres, vaig veure "Applause", que si no falla la memòria era un diàleg entre una joveneta que aspira a ser actriu i, no cal dir, una dama estelada amb una bossa plena d'aplaudiments, èxit, fama i, per descomptat, amb prou vitalitat i bellesa per a posar-se el públic a la butxaca.

Albert ha dit...

Llegeixo cap comentari, però és mentida. Jo vaig deixar un comentari per mi entranyable perquè fa décades que havia viscut a Londres.
Ah! El meu comentari no era anònims i sí era educat.