dilluns, de juny 03, 2013

Son de mar

Bona nit Bloc,
 Del Club de Lectors estem llegint "La mort de Virgili"... he tornat enrere i he refrescat "La Eneida" encara que Virgili diuen que va demanar que es destruís el manuscrit, per sort ens ha arribat al nostre temps... Mirant la prestatgeria em va cridar l’atenció "Son de mar" de Manuel Vicent i el vaig començar a fullejar... Ulisses també llegeix "La Eneida"... em vaig endinsar en la lectura i mira m ‘agrada’t... i la peli del Bigas Luna també devia ser xula... tot això no es que sigui res d'extraordinari però crec que son petites punxes intuïtives.

 Un trosset de vídeo de la peli m'agraden els actors que fan de Ulisses i Martina.

2 comentaris:

Montse ha dit...

Hola guapa! A mi em va agradar més el llibre que la pel·li (Son de mar), però això no és una novetat, oi? Tot bé? una abraçada!

jaka ha dit...

Jo la peli no la he vist, i el llibre fa temps que rondava per casa i al final el vaig agafar, la història està be l'unic que trobo es que cap al final sen va una mica de la bola...

Sí tot be !!! recuperan-me de l'operació del cor, dos vàlvules i marcapas, estic contenta perquè al final m'ho han pogut fer.

Petons,