divendres, de juny 14, 2013

Època Montalbano


Bona nit Bloc,
Un dissabte a la nit de fa un parell de setmanes, estava amb el comandament de la T.V. fent 1, 2, 3, 4, i ja anava a apagar quan sen va apareix-a a la pantalla un lloc de Itàlia concretament de Sicília on sortia un comissari que amb els seus ajudants anava resolvent assassinats, estafes... encara que jo no soc gens amant de la novel·la negra no se perquè em va enganxar, be potser sí que ho se, doncs el tal Montalbano es un gran gurmet, te una casa preciosa en una platja i a mes surten uns paisatges de Sicília que encanten, sigui com sigui vaig arribar fins al final de la peli i això que son llargues i no hi ha interrupcions... quan es va acabar vaig anar a la prestatgeria i vaig baixar al Senyor A. Camilleri i el seu "Un mes amb Montalbano"... quan treia la pols pensava que mai llegiria aquell llibre i mira...

Aquí et deixo una història "La veu del violí"





6 comentaris:

Oliva ha dit...

JO JA FA TEMPS QUE EN SOC "FAN",M'AGRADA MES QUE EL PREUAT BRUNETI VENECIA,ES UN HOME DEL POBLE,QUE TRABALLA DE POLICIA, I EN VERCIO ORIGINAL ES UNA DELICIA.ELS SEUS GIRS LINGUISTICS,FUGIN DEL ITALIA ACADEMIC,ET FAN SENTIR LA REALITAT DE LA GENT DEL CARRER.

Elfreelang ha dit...

no l'he mirat mai ni tampoc he llegit....no sé perquè però els misteris policials no m'atrauen gaire ....

M. Teresa ha dit...

Jaka, jo molts dies l'he mirat aquesta sèrie. També m'ha enganxat... Un petó

jaka ha dit...

Hola Oliva,
ja veig que estàs ben enganxada i es que la sèrie es molt xula.
Ara resulta que jo estava esperant els dissabtes que la donaven per la dos i vet aquí que ahir es va acabar i ara fan el Bruneti que dius tu, be, com que passa a Venècia Ciutat que adoro també me la vaig mirar.
Moltes gràcies per la teva visita,

jaka ha dit...

Hola Efren, a mi tampoc m'agraden les policíaques però aquesta em va enganxar potser per l'entorn i també es una mica humorística !!!
Fins aviat,

jaka ha dit...

Hola Maria Teresa,
Doncs mira ara que ja estava enganxada... l’ant tret, i fan el Bruneti!!!

Petons,