dimarts, de març 31, 2015

He travessat un desert


Bona tarda Bloc,
Avui he travessat un desert, a costat una mica (bastant) doncs he passat molta set només veia llimones, taronges, aigua i la boca sa m’ha quedat enganxada... he anat novament a la casa dels gripaus, però avui eren gripaues  que em sembla que havien vingut de la Illa màgica i m’han ajudat a fer la travessia, a la mitat m’he adormit i he somniat que em feia un selfie quan he despertat he pensat que no la publicaria a Instagram no feia massa fila amb aquelles sabates blaves i barret a joc..., tot ha acabat be i he pogut gaudir de aquell suc daurat !!!
Em passen unes coses...........

2 comentaris:

Olga Xirinacs ha dit...

Veig que n'has sortit bé, però no resulten agradables aquests passeigs, per moltes sabates a joc que portis.
Més que en fotografies, que també podrien ajudar,amb el mapa del teu cos podries escriure una gran novel·la d'aventures. Va, fes-ho.
Una abraçada ben gran.

jaka ha dit...

Estimada Olga, ai, avui mas fet riure una miqueta... jo escriure un llibre ? en el que si tens molta raó es amb les aventures que vaig pasant i passant...


Molts petons i fins aviat,