dimecres, de maig 01, 2013

Después del terremoto



Bona tarda Bloc,
L'any 1995 hi va haver un gran terratrèmol a la Ciutat de Kobe al Japó... a rel d'això l'Haruki Murakami va escriure 6 relats vinculants, els protagonistes  son gent que no van viure directament les conseqüències físiques de la natura però si l'efecte psicològic del impacte... quan vas llegint et va entrant una gran pau i vas deixant fora un munt de coses que semblaven importants...


Jo vaig posar el llibre dins la bossa marxava a enfrontar-me amb un gran terratrèmol personal i l'Haruki m'ha havia ajuda't mes d'una vegada a superar situacions extremes... el meu cos es va obrir i fa mal, molt de mal, però al mateix temps van anar passant petites històries emocionants algunes una mica surrealistes com es ara veure la foto-fixa que per un instant estava desconnectada totalment, d'altres de gent fantàstica que no vull oblidar... la Dulce, el Gaby, l'Angela o el cirurgià que mentre em robotitzava una mica mes m'explicava que a ell també l'encantava l'Haruki i que al final de la intervenció em va regalar el tornavís amb el que m`havia fet la cura, el Quico un company de la UCI... hores de suors... desprès passava el Dr. Bernat es mirava la portada del llibre em deia vostè ara està així, "desprès del terratrèmol"... be, tinc a dins guardades mils de sensacions d'aquesta experiència una mica o bastant terrible... però m'ha quedat una gran pau, i ja un munt de coses que realment no son importants i que sense adornament  he anat deixant fora


Aquestes son les músiques que sonen desprès del terratrèmol ...



I Can't Get Started by Jamie Cullum on Grooveshark La trucha by Schubert on Grooveshark


Aquesta era la meva finestra






1 comentari:

Olga Xirinacs ha dit...

Com la Terra després del terratrèmol, el teu cos es refarà per continuar el rodatge i mostrar-te de nou les belles coses.
Ànims i una abraçada.