dimecres, d’abril 04, 2012

Carta a la Helene Hanff


Bona nit Bloc,

El llibre de la Helene Hanff "84,Charing Cross Road" em va agradar molt... el intercanvi de cartes entre Nova York i Anglaterra em va portar a buscar als mapes del Googel  l'adreça d'on havia viscut la escriptora... m'agradaria pogué donar una volta per allí però com de moment no pot ser vaig enviar-li una carta pensant que si tot anava be la recuperaria i efectivament, la carta  anat a Nova York i ha tornat a casa meva, ara tinc un objecte que ha fet un viatge real però que ve d'un entorn molt virtual... 

4 comentaris:

Quadern de mots ha dit...

M'apunto el llibre, gràcies.

Divertida pensada, ara, tens una carta viatgera d'anada i tornada.

Elfreelang ha dit...

Quina gran idea això de la carta ....m'apunto el llibre! gràcies!

jaka ha dit...

Moltes gràcies per la teva visita Quadern, crec que el llibre t'agradarà molt, també hi ha una peli.

Fins aviat,

jaka ha dit...

Elfree, crec que el llibre et pot agradar molt, com li dic a Quadern, també hi ha una peli que està bastant be,

Una abraçada i bona mona !!!