dijous, de febrer 23, 2012

Jordi Abelló i "La nova història de l'art"


















El professor d'Història de l'Art Antonio Salcedo i Jordi Abelló en la presentació del acte.

Bona tarda Bloc,

Ahir es va inaugurar a la Universitat Rovira i Virgili l'exposició de l'artista Jordi Abelló, ell està considerat com un dels artistes emergents de Catalunya, la major part de la seva activitat es centra en la pintura, però també la seva obra es presenta amb vídeos, catàlegs, pòsters, ectr. recentment ha exposat al Centre d'art Santa Mónica, a la Fundació Arranz-Bravo...

I jo ahir vaig pogué gaudir d'un acte per mi molt especial sentir parlar de la seva obra en directe al Jordi Abelló, amb ell per sort hi he parlat moltes vegades i també mes o menys dels seus treballs, però així en un acte acadèmic i explicant en detall... vaig entrar en uns mons que intuïa però que potser no acabava de copsar, m'admira i m'agrada el seu pensament, tot el seu mon es sorprenent... fantàstic... aquí es pot veure una mica...

Es correcta la Història de l'Art que ens han explicat fins ara ? "La Nova Història de l'Art" del Jordi ho capgira completament...