dissabte, de novembre 19, 2011

El setè dia va descansar...
























Bloc,

Apunts setmanals destacats.

i el sisè dia ja tenia una mica d’esgotament però m’havia compromès a ajudar en un Taller de P3 a l’escola del Miracle (on va el meu net Alexis) l’activitat va ser tot un èxit pots veure a la foto algunes estrelles i núvols que van elaborar els nens després d’haver llegit un poema, pescar peixets... vam acabar tots ben plens de purpurina i molt contents... vaig dinar a quarts de sis... i el setè dia Algú va descansar però jo he hagut de fer un munt de feina atraçada... clar... tanta disbauxa...

diumenge dia 13

dilluns dia 14-

dimarts dia 15-

dimecres dia 16-

dijous dia 17-

6 comentaris:

fanal blau ha dit...

Després de mirar tota la teva activitat de la setmana, no mpestranya que estiguis esgotada! Però quin goig, no?
A veure si demà pots descansar!
Una abraçada!

miquel ha dit...

I avui, per fi, descansaran també els polítics.
Petó, jaka, que fa dies que no te'l donava

Olga Xirinacs ha dit...

Veig que ets una activista de pedra picada, és a dir, de les fidels. De les cansades que fan la feina, que són les bones.
Per molts anys de col·laboració poètica, Jaka.

jaka ha dit...

Moltes gràcies fana... de fet ja descanso... per exemple quan estic parada esperant que el semafor es posi verd,

Una abraçada,

jaka ha dit...

Gràcies pel petó i per la teva visita !!!!

jaka ha dit...

Olga, m'agrada tot el que va de lletres i sobre tot saber que fan la gent del meu voltant.

Petons,