diumenge, de gener 30, 2011

Bronquiectasias


















Bona nit Bloc,

Be, per culpa de les Bronquiectasias he passat alguns dies de “vacances” ... el nom es espectacular... queda com be oi? es com allò dels aristòcrates que tenen “jaqueca”, vale, ja ha passat i gràcies al tractament que m’han fet, estic com una moto... el mal es allò que et fan de les punxades a l'artèria de 6 només van se valides 2 i creu-me que es allò que arriben al os del moll... mentre era per allí algú em va portar aquest còmic del “arròs covat” i em va encantar, cada capítol està dedicat a un tipo d’arròs “arròs a banda”, arròs cubano”, jo vaig tirar de seguit cap a “arròs d’hospital” i just aquell dia per dinar havien portat aquesta “mena” de paella que, be... res...

El llibre aquest també es una sèrie que la donen per tv3, però val la pena llegir-lo en paper sobre tot per els dibuixos.



4 comentaris:

Júlia ha dit...

M'alegro que estiguis millor, el meu fill em va fer conèixer aquests dibuixos, estan molt bé. Bona setmana, Jaka!!!

Elfreelang ha dit...

Ja millorada oi? endavant! que bé almenys haver pogut entretenir-te amb l'arrós covat!

jaka ha dit...

Júlia, moltes gràcies per la teva visita!!!

jaka ha dit...

Elfree!!! Gràcies !!!
Petonnets,