dijous, de juliol 01, 2010

No soc de Barcelona però....


















Bona tarda Bloc,

Doncs sí com ja saps no soc de Barcelona però es veu que ho semblo, vaig a la Capital de quan en quan i no se perquè sempre i ara ja em fa com a gràcia que hi hagi algú que em pregunta una adreça, una línia de Metro o un itinerari de Bus, i el mes bo es que jo no soc cap experta en el tema però dona la casualitat que el que em pregunten ho se. El colmo va ser una vegada que un senyor em va preguntar una adreça i tot i que estaven molt lluny del lloc i a mes descol•locats va donar la coincidència que jo anava al mateix carrer, a la mateixa casa i al mateix pis...
Avui ha tornat a passar, he pernoctat poques vegades a hotels a Barcelona però mira per on el que m’han preguntat hi havia dormit.
Res, coses, que passen...

4 comentaris:

Clidice ha dit...

doncs si t'arriba a passar això a Londres sense saber parlar anglès ^^ no sé si serà per l'actitut, la forma d'anar pel món :) segur que vas ben segura tu :)

David ha dit...

A mi em passa a l'inrevés, sempre em pregunten per carrers que no conec!

jaka ha dit...

Ei, Clidice, aixó del idioma cap problema amb el "comanche" es soluciona tot.

Gràcies per passar,

jaka ha dit...

Hola David !!! No se, lo meu es que es de pura casualitat!!!

:D