dissabte, de juny 12, 2010

Últims llibres que he llegit o no




















Bona tarda Bloc,

“La amaba” de aquesta dona fascinant que es l’Anna Gavalda, m’ha entusiasmat tot i que “només” es tracta d’una conversa entre sogre i nora, està realment portada magistralment i fa que no puguis deixar de llegir...




















També he llegit “Monsieur Binoix” i altres contes, Premi de narrativa curta per internet de Tinet. La veritat es que no m’ha entusiasmat massa, n’hi ha algun que amb una mica de bona voluntat es salva, però no se potser es que a continuació m’he posat amb els contes de Primo Levi i...

















“La bona crisi” de Àlex Rovira, una proposta del Club de Lectors, la veritat es que no he passat de dos capítols, a la meva manera de veure no aporta res de profit, el trobo esnob i bla, bla, bla.... a mes crec que per filosofar sobre aquest tema tant delicat crec que s’ha de tenir l'estómac ple (no ho deia Pla ?) si la crisi es de caire precari domèstic, clar al autor suposo que “totes li ponen”, espero a veure que en diuen els companys del Club el dia en que ens reunim per fer els comentaris, suposo que n’hi haurà molts que hi trobaran coses positives... no se, potser soc massa radical però es que quan una cosa trobo que no, es no. :D


8 comentaris:

fanal blau ha dit...

Jaka,

"La amaba" de l'Anna Gavalda em va agradar moltíssim; potser aquest que anomenes que "només es tracta d'una conversa" pren una intensitat magistral que capta i transmet.
D'en Primo Levi no n'he llegit els contes, però he llegit i rellegit "Si això és un home" que segur l'hauràs llegit. Impressionant i trasbalsador.
L'Alex Rovira, no em sedueix, tot i que sóc de les que penso, que sovint, les crisi són bones...
Una abraçada!

Carme Rosanas ha dit...

A mi també em va agradar "Je l'aimais" de la Gavalda, que el vaig llegir en francès i em va semblar genial! Els altres no els he llegit... però amb el teu comentari, potser ja no ho faré...

Filadora ha dit...

Estic com la Carme: l'únic que he llegit dels què comentes és el de l'Anna Gavalda. Si t'ha agradat, jo et recomano Junts i prou i El consol. Els dos em van agradar moltíssim, molt.

Montse ha dit...

L'estimava em va encantar. La vaig llegir l'estiu passat.

Els altres no els conec.

Com diu la Filadora, Junts i prou és potser més bonic que L'estimava. O igual de bonic.

I de ben escrit!

jaka ha dit...

Hola Fanal !!! Veig que coincidim amb els gustos lectors !!!

Una abraçada,

jaka ha dit...

Que be Carme de pogué llegir amb versió original !!
:)

jaka ha dit...

Hola filadora, benvinguda al bloc, aquests dos que em recomanes també els he llegit i em van agradar mooooolt !!!

Fins aviat,

jaka ha dit...

Arare, capitana, que bonic deu ser llegir al teu veler.

Petons,