diumenge, de maig 10, 2009

Scan












Hola Bloc,

Tarda de diumenge i faig una mica de balanç de la setmana que ja ha passat.
Mentre, les orenetes continuen donant-me la tabarra allà al celobert... allò de “volveran las oscuras golondrinas “ pot ser molt poètic però son tan repesades amb els seus xiscles que al final t’agafen ganes d'escanyar-les... sobre tot a la nit perquè encara que sembli que no, doncs es que si, a la nit també piulen, jo em pensava que a la nit menys els rossinyols els demés ocells dormien... en fi

Aquests dies he anat a algunes exposicions del “Scan”, encara en tinc unes quantes mes per visitar doncs Escan es una manifestació fotogràfica a nivell internacional i acull propostes de fotògrafes de tot el mon, i es composa de varies exposicions repartides per diferents espais i la veritat es que hi ha molta qualitat.

Aquesta de Robert Vilaplana em va cridar especialment l’atenció...



2 comentaris:

Salvador Macip ha dit...

Interessant... Llastima que van a Barcelona quan jo no hi soc!

jaka ha dit...

Doncs si llastima ja que val la pena.

Fins aviat,