dimarts, de setembre 16, 2008

Pliés i Relevés






















Que fas jaka ?
Hola katerina, i tu que fas vestida tant... tant ?
Ai, tinc unes agulletes de tants pliés i relevés que no puc ni caminar
Doncs si que t’ho has agafat fort això del ballet
Mira es que es una cosa que fa molt temps que em ballava pel cap, mai millor dit oi?
I em vaig dir d’aquest curs no passa.
Això està be, fer coses que t’agradin i de passada fas exercici i així no et posaràs com una vaca. Oi?
Dona jo crec que per ser una vaca tinc bastant bon tipo. No trobes?
Clar que si, això de posar-te com una vaca ho deia per les altres vaques, aquestes que s’estan tot el dia per allí el pradu a la bartola.
Buenu jaka quan em passi el mal de potes ja anirem a donar una volteta, vale?

Vale katerina !!!

Muuuuuuuuuuuuuuuu