dilluns, de juny 02, 2008

per fi ens veiem !!!





















Hola jaka !!!
Bona nit Katerina... per fi ens veiem !!!
I tant filla, quina tongada mes dolenta que estàs passant
Ni que ho diguis katerina, però ara sembla que es comença a arreglar una mica.
Ai, si, a veure si podem sortir a donar una volta per el pradu ho per allí on sigui.
Ah, i moltes gràcies per les teves trucades.
Home només faltaria , jo volia venir a veure però allí on estaves no em deixaven entrar.
Clar dona ja ho se.
Què ja t'han vas a dormir !!!
Si jaka que demà tinc feina m’espera el assessor per el coi de declaració de la renda.
També has de fer-la ?
I tant xiqueta... aquestos no perdonen ni a les vaques.
Que tinguis bons somnis i no et facis mala sang.
T’estimo jaka !!!
Jo també katerineta !!!
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuu