diumenge, de novembre 19, 2006

Sopar de Premis Literaris














Bloc,
Ahir al Restaurant “El Fortí de la Reina” es van lliurar els
Premis Ciutat de Tarragona 2006 en el transcurs d’un sopar literari, els premis es van entregar en una cerimònia en què van intervenir actors, músics i ballarins, i que es va caracteritzar pels jocs de llums, la música i el recitat literari. Tot i que anit es va revelar el nom dels guanyadors dels dos premis més ben dotats (el de novel•la i el de traducció), durant la vetllada es van lliurar els guardons dels altres premis d'enguany, que s'havien conegut durnat la setmana: el premi Joan Amades de cultura popular, per a Pompili Massa; el Rovira i Virgili de biografies i dietaris, per a Josep Iborra; el Tinet de narrativa curta per internet, per a Dora S. Farnós, i el Comas i Maduell de poesia, per a Antoni Espí.
El premi Pin i Soler va ser per la novel•la “Llums a la costa” de
Jaume Benavente i el de traducció “Vidal i alcover” va recaure en un veterà del món de la creació i la traducció literàries, Antoni-Lluc Ferrer (Palma de Mallorca, 1942).
L'anècdota personal de la nit... les taules eren de 10, 12 persones i ja se sap alguns els coneixes i d’altres no, jo estava amb dos bons coneguts meus la Gràcia i el Nani dos activistes destacats en el mon cultural de la Ciutat, just davant meu (salvant la distancia que comporten les taules rodones) tenia un jove que no se perquè des del primer moment em va cridar l'atenció perquè em semblava tot i que no l’havia vist mai que m’era conegut, amb el pensament vaig estar barallant hipòtesis... ho era? Si? No? Tenia al davant “
El basar de les espècies? Doncs siiiiii , em va agradar molt pogué conèixer-lo desprès del bon rotllo bloquero que ens portem i que espero que duri moooooooooooolt !!!

















Mira, no m’hem puc estar de posar la foto!!! El que passa es que no li he demanat permís....