dissabte, d’abril 01, 2006

Zona Zàlata




















Bloc, analitzem :Perquè ahir em feia tanta mandra anar al teatre? Perquè ara em fa tanta mandra analitzar? A veure resumim que no tenim tot el dia.

Quan va arribar l’hora estava una mica desinflada, però vaig engegar la manxa i cap al teatre que dit de passada el tinc a dos passes.Perquè hi vaig anar?

L’obra era “Records”, la companyia “Zona Zàlata” de la que he seguit una mica la trajectòria, els textos del Magí Sunyer (amic i gran poeta), el Director i alguns actors son coneguts meus, el Xavier Pié toca el saxo de meravella i... i... la curiositat va guanyar.La posta en escena molt original, de primer ja el públic vam tenir que entrar per uns passadissos laberíntics inusuals, vam fer cap al jardí del teatre on hi havia muntada una instal•lació que feia referència a l’obra i et preparava una mica pel que veuries, caminat, pujant i baixant vam fer cap al escenari on hi érem tots, públic i actors, l’espectacle es intens en emocions i encara que el argument es sobre les guerres al final quedes com allibera’t.Desprès i va haver fòrum, total que vaig tornar a casa eufòrica, relaxada.

Conclusió: M’ho vaig passar molt be, l'únic es que no deixaven entrar vaques i la pobra Katerina es va tenir que quedar per la Rambla matant mosques amb el rabu i tant que s’havia arreglat per la ocasió.