dilluns, d’agost 03, 2015

Espejo de sombras

Bona nit Bloc,

Continuo revisant la biblioteca que tinc per aquí que ara es meva, llibres heretats i d’altres comprats però no llegits, com es el cas d’aquest “Espejo de sombras” que no se’m va acudir llegir mai, segurament perquè el títol i la portada no m’agradava, però com ara vull fer una tria i canviar algunes ubicacions m’he proposat abans de descartar veure, esbrinar que expliquen aquests llibres “malditos”... 

be, en el cas del d’avui resulta que jo tenia una idea (només idea) de qui era Leopoldo Panero, poeta, alguna vegada vaig llegir un poema d’ell que dit sigui de pas vaig trobar que era un rotllo, però el nom de Felicidad Blanc que es l’autora del llibre no em deia res i al llegir la Sinopsis del llibre vaig veure que era la esposa del Leopoldo i que es una biografia molt interesant... he trobat que va ser una dona valenta a pesar de que la seva vida no va ser fàcil i com tot sovint passa amb les dones va tenir que renunciar a desenvolupar la seva personalitat, a la meva manera de veureu el Leopoldo era un egoista i fins al final quant ja no hi havia temps va suavitzar una mica el tracte personal amb la Felicidad... desprès hi havia els tres fills tots poetes però bastant conflictius de caràcter... Be, m‘agrada’t  cabussar-me per aquestes pàgines i també fer recerca per internet,

 aquí una fotografia de la Felicidad i els seus fills...