dilluns, d’agost 10, 2015

El comisario Montalbano

Bona nit Bloc,

Deixa’m que t’expliqui... ja estic a punt de tancar la tele definitivament, el únic que aguanta son els dibuixos per la canalla que tot sovint tinc per aquí, el Canal de la Clàssica, i algun refrito  de la dos que de totes maneres es tot molt repetit i això sí,  encara podré gaudir de dos o tres episodis del  Comisario Montalbano  del escriptor  Andrea Camilleri, tinc algun llibre d’ell per aquí però aquesta sèrie sa de veure en pel·lícula i la veritat es que m’encanta i em fa riure i m’agafa ganes de anar a Vigata encara que se que no existeix... el Salvo es un bon gurmet sobre tot de plats a base se pasta, mira, l’altra dia vaig cuinar aquests espaguetis amb cloïsses i estaven boníssims (sense parmesà eh !! ) en fi doncs com et deia ara ja s’acaba i francament la resta de canals... alguns son com el NODO, i d’altres... si fins hi tot el “saber y ganar” em se les respostes perquè repetimos y repetimos...
   

Espaguetis amb cloïsses “Montalbano”


6 comentaris:

la bola infinita ha dit...

Quina bona pinta això dels espaguetis amb cloises i sense parmesano!!!!!!! Llegint la teva entrada m'has fet pensar que la tele i Instagram no son tant diferents... als dos llocs costa molt trobar coses interessants!!!! jejejejeje. Besets Jaka!!!

rginer ha dit...

Repetimos y repetimos... no eren les natilles Danone?

FOTOGRAFIA 09_10 ha dit...

Vigata es Porto Empodocle i existe. Gli spaghetti tambien...

jaka ha dit...

Carle, moltes gràcies pel teu comentari, quan vaig sentir al Montalbano que deia sense parmesano vaig dir tate !!! aquestos li agradarien al Carles.

fins aviat,

jaka ha dit...

Ram, doncs siii repetimos !!! abraçades

jaka ha dit...

Bona tarda Fotografia09_10

Moltes gràcies pel teu comentari , he visitat la teva pàgina a Palermo , abraçades