divendres, de març 09, 2012

Recuperant a Fellini























Bona tarda Bloc,

Aquest mes passat he tingut l’oportunitat de "recuperar" a Fellini i la veritat es que m'ha entusiasmat novament, diria que l'entès molt mes que quan les van estrenar (ha plogut molt) i clar al aprofundir t'ho passes fantàstic, també diria que en part es per la presentació que va fer el Ivan Pintor, expert, molt expert en la matèria... per exemple jo mai hagués vist les connotacions de molta obra de Fellini amb Dante... La Beatriu de la "Divina Comedia" = Anita Ekberg ?

Hi ha moments memorables "l'escena de quan van a veure com passa el creuer de luxe" a "Amarcord ", l'escena final del "Jeque Blanco" a la Plaça del Vaticà, el "8 1/2 " irrepetible, la música, el Balneari...

E la nave va...

2 comentaris:

miquel ha dit...

És veritat, les repeticions sempre aporten una nova lectura, Encara que a vagades només cal tornar-se a deixar portar; a mi em passa amb Fellini. Fellini em porta, a més, a tants records propis...

jaka ha dit...

A mi em va fer un efecte com si mai les hagués vist... una cosa completament nova.
M'ho vaig passar molt be !!!