dissabte, de gener 14, 2012

Anaïs Nin

















Bona tarda Bloc,

He acabat de llegir un llibre de l’Anaïs, "Una espia a la casa del l'amor", el vaig agafar de la Biblioteca doncs el tenien posat a les novetats ja que es una edició recent, volia donar-li a l’Anaïs un altre oportunitat per veure si m'agradava una mica mes que altres llibres que he llegit d'ella però malgrat estar escrit amb un bon gust impecable i poètic no m'ha entrat. Continuo pensant que la gran obra de la Nin son els seus diaris, que m'encanten per la seva vida tant interessant i el munt de persones celebres que va conèixer... crec que ara se estan editant novament amb noves histories i noms que per qüestions del temps no s’havien pogut publicar. Potser tornaré a llegir-los ...

4 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Jo també m'he llegit tots els seus diaris!

Francesc Puigcarbó ha dit...

totalment d'acord, el millor d'ella són els seus diaris.

jaka ha dit...

Elfree, es que son molt xulos !!

jaka ha dit...

Francesc gràcies per la teva visita !!!