dissabte, de març 14, 2009

Zoé Valdés















"La nada cotidiana"
La Zoé m’ha explicat una història que crec que es bastant autobiogràfica, si mes no dibuixa el dia a dia del seu País, xoquen les paraules, expressions cubanes i que he hagut de llegir mes d’una vegada per entendre-les, i que m’han fet molta gràcia, encara que expliqui coses serioses, però clar es la seva manera de parlar.
El res de cada dia son aquest munt de petites coses que cada dia ens passen i que fan que el nostre humor sigui positiu o negatiu tot depèn de la filosofia en que ens ho prenem i la paciència
.
___________________________________________________
Fa un any-

Fa dos anys- res

Fa tres anys-

2 comentaris:

rhanya2 ha dit...

A mi, de la Z. Valdés, em va encantar "Querido primer novio"... Em passava igual que a tu, expressions que costen d'entendre, paraules que acabes entenén pel context, però a l'hora m'interessava tant que no podia deixar-lo de llegir. Te'l recomano vivament.
Una abraçada!

jaka ha dit...

Hola violette!!!
Llegiré el llibre que em recomanes doncs la Z. V. m’agrada’t molt. Gràcies per la visita. Una abraçada, :D