divendres, de març 13, 2009

Premi Symbelmine











Hola Bloc !!!
Mira, la Montse des del seu mar, ens ha donat un premi... que et sembla? Be, oi? i no es un premi qualsevol no, no, es el premi Symbelmine, “Symbelmine són aquelles flors, que, segons Tolkien, creixen damunt les tombes dels Reis Rohirrin. Flors, també conegudes com a “no m’oblidis”. Xulo he ?
Be, ara nosaltres l’hem de donar seguint les regles del joc a 7 blocaires mes, es difícil de triar perquè jo el donaria a tothom, però... mira ho farem a sorts seguint el llistat dels nostres enllaços i amb els ulls tancats ok?
A veure,


El primer que ha sortit es: Terra de llibres

Número 2: Bloguejat

Amb el 3: Minerva

I va el 4: Violette Moulin

El cinquè : Saragatona

I ara el 6: Post-its sacados de la papelera

I per últim el 7: El basar de les espècies

Esperem que us agradi el premi.
Petonets a tots, el Bloc i la jaka



8 comentaris:

bajoqueta ha dit...

Ei gràcies pel premi!

Anònim ha dit...

Gràcies jaka! Ara que deixaré el club pel moment no et veuré molt en persona, però m'ha tocat un premi en un sorteig! Ara sí que em somriu la sort...

Salvador Macip ha dit...

Mil gràcies jaka! Per a un tolkienià com jo el premi té una gràcia extra.

zel ha dit...

Jo també sóc Tolkeniana, però això dels premis em neguiteja...

jaka ha dit...

bajoqueta, gràcies per seguir el joc.

Fins aviat,

jaka ha dit...

Minerva, deixes el club? oh quina llàstima, be, seguiré llegin-te.

Una abraçada,

jaka ha dit...

SM, celebro que t'hagi agradat el premi es un honor que l'hagis aceptat.

Seguim...

jaka ha dit...

Zel guapa, no et posis nerviosa, perquè a lo millor algun dia et toca i...

Petonets,