dimecres, de maig 21, 2014

Visita al estudi de un fotògraf


Bona nit Bloc,
Fa uns quants dies en Ruben Perdomo fotògraf, va fer un dia de portes obertes al seu estudi i jo que fa temps que segueixo els seus treballs hi vaig anar... va ser una visita molt interessant veure un plató i tots aquells aparells, i també algunes de les seves fotografies exposades, però al acabar m’esperava una sorpresa doncs en Ruben va dir que a les persones que el visitaven els hi feia un regal que consistia en un retrat fet per ell... em va fer gràcia i també il·lusió ja que mai he tingut un retrat fet per un bon fotògraf... perquè clar allò de la foto del carnet o aquella del mòbil no es poden considerar fotos, fotos !!! Be, doncs vam quedar per un altra dia i  aquí està el resultat de tal com em va veure... em va explicar que quan coneix una persona es fa una idea d'ella i pensa i fa la foto segons el que veu.
Mentre em feia la foto m'ho vaig passar molt be, aquelles cortines volant... si, si volant  i les llums... Gràcies Ruben !!!


1 comentari:

miquel ha dit...

Molt maca, jaka
Una abraçada