dissabte, de maig 10, 2014

Intocable


Bon dia Bloc,

Vaig veure la peli "Intocable" ja fa temps i em va agradar, si mes no porta com un missatge de esperança i optimisme a pesar de totes les contrarietats que tenen els protagonistes... però fa pocs dies vaig veure el llibre a la Biblioteca i el vaig agafar... aquí el protagonista explica la història real i ho veus sense ficció, (clar el guió de la peli està bastant arreglat) he descobert algunes coses de la vida del Philippe, els fills adoptats, la malaltia de la Beatrice la seva esposa, malaltia una mica rara que també va patir  el meu marit, quan anava llegint els alts i baixos de la seva salut veia clarament tot el procés que jo vaig viure...
Quan descriu el seu accident amb el parapent, que fa actualment i on viu... m‘agrada’t  aprofundí a la realitat en que es basa la peli. 


1 comentari:

Olga Xirinacs ha dit...

Si és possible, llegir el llibre i veure la pel·li resulta instructiu, perquè n'hi ha poques que siguin del tot fidels al text.
Bona nit, Jaka.