diumenge, de desembre 04, 2011

Siri "Elegia per un americà"


































Bona nit bloc,

Acabo de llegir un altre llibre de la S. Hustvedt "Elegia per un americà" una història que no m'ha defraudat gens, l'acció transcorre a Brooklyn ( on viu l'autora) i les fotos corresponen al Prospect Park que hi ha allí i es on es passegen la Miranda, l'Eggy i el Erik protagonistes del llibre, m'agrada aquesta escriptora perquè aprofundeix en les personalitats dels seus personatges incloent els seus treballs...

Per cert el Park pel que veig es preciós un altra vegada quan torni a Brooklyn el visitaré.



2 comentaris:

Elfreelang ha dit...

No la conec l'autora que dius...ai tinc una llista més llarga de llibres per a llegir que hauria d'estar-me un any sencer llegint sense para...bona setmana!

jaka ha dit...

Hola Elfree, aquesta autora si et serveix de referencia es la dona del Paul Auster, he llegit un parell de llibres d'ella i la veritat es que m'han agrada't molt tan com els del seu marit que jo en soc una fan.
Petons,