dissabte, de maig 15, 2010

Màscares

Bona tarda Bloc,
Ahir a la nit a la sala “8 i Mig” de Ocine, vaig anar a la projecció de la pel•lícula “Màscares” va ser molt interessant ja que hi va haver col•loqui amb l’Esteve Riambau que junt amb Elisabet Cabeza son els directors del film, es bonic que t’expliquin personalment les intringulis d’una filmació i també en aquest cas de la transformació d’un actor a un personatge, es veureu tots des de dins i a mes pogué preguntar les coses mes simples que ens passen pel cap quan assistim a un espectacle, com es ara, perruca si? perruca no? o si aquella escena es real o està guionada prèviament etc.
He trobat aquest tràiler.

2 comentaris:

Olga Xirinacs ha dit...

No va de cine que, per cert, m'agrada molt - ni un dia sense pel·li-. Es tracta del Barça: treballant al meu estudi podia sentir els gols pel clam de la gent i pels petards corresponents. M'he deixat portar i he fet un collage del tema. Com m'he tornat...

jaka ha dit...

He, he, aquesta si que es bona, vaig a veure el post.

Una abraçada,