divendres, d’octubre 09, 2009

Com una pedra
















Dolors Borau en un moment de la xerrada a la Biblioteca, acompanyada per el Bibliotecari Esteva Masalles.

Bona nit Bloc,

Avui ens ha visitat al Club de lectors de la Biblioteca, l’escriptora Dolors Borau que el passat any 2008 va guanyar el Pin i Soler de novel·la dels Premis Literaris Ciutat de Tarragona amb el llibre “Com una pedra”, d’entrada et diré que la Dolors es una persona encantadora i que m’agrada’t com ha explicat la construcció de la seva novel·la i tots els detalls de les situacions, formes i característiques dels personatges. També ha explicat coses personals d’ella i això crec que la fet molt propera... jo també de petita el meu llibre de contes van ser els d’Andersen , traducció de Carles Riba.

A banda hi ha les opinions sobre el llibre, que a la reunió de comentaris del Club n’hi va haver per tots els gustos, jo particularment el trobo molt ben escrit i que la història que explica es molt creïble, encara que de vegades no estic massa d’acord amb algunes reaccions dels personatges, però pensant-ho be el mon està ple de gent diferent i son naturals altres comportaments que pugin xocar. També l’entorn en que es mou la història m’ha fet venir alguns records del Clinic de Barcelona dels soterranis, passadissos de cristall, espais laberintics...

Aquesta es la cançó que l’Anna escolta una i altre vegada.



2 comentaris:

Júlia ha dit...

L'haurem de llegir. Bon dia, Jaka.

jaka ha dit...

Bon dia Júlia !!!

Gràcies per la teva visita,

:D