dimecres, d’octubre 14, 2009

Amb ulls americans















Amb ulls americans

Carme Riera

Quina mena de gent som? Com ens veuen els de fora? A partir de l’experiència del periodista americà George Mac Gregor, Carme Riera construeix un relat fresc, actual i divertit sobre la societat catalana. Fa pocs anys George va topar per atzar amb un seguici de l’alcalde de Barcelona que s’havia desplaçat a Nova York per promoure les virtuts i meravelles de la capital catalana. Gràcies les habilitats del periodista, la delegació catalana va aconseguir salvar una situació delicada, cosa que li va valdre la promesa d’una beca per fer una estada a Catalunya. La seva mirada perplexa marcarà un relat que va de la ironia crítica a un final més obscur i sòrdid de trama policíaca i rerafons de corrupció.

Això es el que diu a la contraportada del llibre, jo només afegeixo, divertit, per passar l’estona.


4 comentaris:

santi ha dit...

Aquest llibre sembla interessant, el llegiré!!!

VENANCIO CARVANTES ha dit...

Estimada, ets molt benigna, una gran lectora molt indulgent, carregada de bones intencions. Tant de bo et tingués per crítica.
La meva opinió sobre la de la "pedra" val més que me la reservi.
I des que la C. R. va dir a La Vang. allò que els escriptors haurien de limitar-se, que podien escriure però no publicar... Era evident que no es comptava entre els simples mortals, sinó hauria seguit el seu propi remei.
Salut i fresqueta.

jaka ha dit...

Hola Santi !!! Benvingut!!!

:)

jaka ha dit...

Hola Venancio, ja veig que a tu el llibre de la Dolors Borau no et va agradar...
Venancio es un pseudònim? Em sembla que ets escriptor...
Benvingut al meu bloc i espero que tornis, me interessen molt totes les opinions, doncs jo no faig critica de llibres, els meus posts son simples recordatoris.

;)