dimarts, de juliol 14, 2009

Voyeurs













Bona tarda Bloc,
M’ho he passat molt be mirant l’Instal•lació “ voyeurs” de la Caro Costa i l’Elena Gómez, aquesta vegada no mirem des dels balcons i finestres sinó que mirem als balcons i finestres per a veure que podem clitxar del que passa dins... quan estava mirant hi havia alguna cosa que em era molt familiar i per fi m’he donat compte que uns dels balcons i finestres eren de la casa on jo vaig néixer i viure bastants anys, he pogut veure algun dels inquilins que ara hi habiten el que no saben ells es que un fantasma del passat els està observant.
Algunes frases del catàleg de la exposició que m'han agrada’t:
“He vist finestres autènticament boges que miraven, i algunes fins i tot tenen persianes abaixades i fan gestos.” Jack Kerouac ( On the road).
“Passo hores a la finestra per veure com el tercer balcó de la façana del costat estenen la roba per ordre cromàtic.”
“M’encanta veure el meu veí sortir de la dutxa; ell dissimula i jo em faig la tonta...”