dimecres, de juliol 08, 2009

“Horterades” de luxe

Bona nit Bloc,
Passejant per uns grans magatzems mentre feia temps m'entretinc a mirar i penso que no se ben be si això de la crisis es una realitat ja que per allí tot son estants de Vuitton, Dior, Cartier, Loewe ect. els articles que tenen a la venta son majoritàriament bosses i sabates, que fan un concurs de models de veure quin son els mes horteres i horrorosos i per acabar d’adobar-ho els preus !!! Pot ser que un cistell que li han plantificat unes flors sigui el seu preu dos mil Euros ? i així anant seguint, sabates esportives a mil Euros etc. Be, a mi mes igual ja que ni que m’ho regalessin...
Com encara tinc temps vaig a fer un mos, a la taula del costat hi ha una parella jove, ella em mira repetides vegades, quan m'aixeco per marxar, ella em diu : Si us plau, em podria dir on ha comprat la bossa? La trobo tant bonica... en fi encara hi ha algú que no mira ni “vuitonis”, ni “loewes” clar les imitacions.
I parlant de horterades avui m’ha vingut al cap que a Manhattan vaig veure al “Museu Lladró” (no hi vaig entrar, Deu m’hem reguardi) al aparador una figura de dimensions considerables que representava una carrossa i a dalt el Michael Jackson, ( un milió de pessetes) buenu era tot un poema de mal gust, per cert que el M. J. tenia una colecció de 300 figures d’aquesta porcellana tan fina i tant refinada, es veu que hi ha un munt de famosos que els hi va.

Res, en qüestió de gustos...


4 comentaris:

kika ha dit...

i de preus!!!
quines bestieses!!!

zel ha dit...

Eh que fa ràbia? Llençant miserablement els calers...
Sort que encara queda gnt amb gust (ho dic per LLadró, eccsss)

Petons, Jaka!

jaka ha dit...

Kika, una abraçada i mes val no pensar-hi.

jaka ha dit...

Sí Zel, molta rabia !!!

Petons,