dimecres, d’octubre 24, 2007

La música del atzar
















Bloc,

Aquest llibre del Paul Auster com no podia ser de cap altre manera, m’ha agrada’t molt, no se com s’ho fa per “inventar-se” els arguments tant diferents i originals a tope, hi hagut molts moments que m’he sentit plenament identificada amb el Nashe ... jo també fa algun temps que estic construint un mur que tancarà definitivament una etapa de la meva vida i em portarà cap un alliberament de una tasca una mica feixuga, ell, en Nashe al final també s’allibera i te la satisfacció de la feina feta i acabada. El desenllaç del llibre no m’ha convençut massa, mes que res potser perquè m’he quedat amb les ganes de saber mes coses dels personatges, però, clar, l’autor ha considerat que ja ni havia prou... potser hi haurà una continuïtat en un altre llibre? ?¿
Be, trio una música al atzar dins del disc dur del ordinador, quan l’escoltem ens portarà el record d’en Nashe, del Pozzi, i d’aquesta lectura.