divendres, de setembre 08, 2006

Bogeries de Brooklyn















Bloc, últim llibre llegit del sempre sorprenent Paul Auster, una història sobre la vida quotidiana d’uns personatges absolutament quotidians que per això els sens propers, encara que alguna de les seves vivències sembla que siguin molt novel•lesques així llegides, si compares al teu voltant històries de gent propera veus que no ho son tant. Sempre que començo un llibre del P.A. penso em sembla que m'avorriré però al cap de dos capítols ve la seva màgia i t’envolta i sents la necessitat d’avançar i saber ha on et portaran totes aquelles lletres, frases, que van teixint un altre novel•la inoblidable.
Fa uns anys vaig estar a Brooklyn quan em passejava per allí pensava amb el Henry Miller... El P.Auster diu que viu allí, es un lloc bonic i agradable tenen una magnifica vista del “Skyline de Manhattan”.Ara estic escoltant una música de jazz i s’ha creat un ambient rotundament "Broouklyano" entre l’ordinador i el meu cap.