diumenge, de gener 04, 2015

Culatello


Bon nit Bloc,

Avui mentre sopava he vist per cinquena vegada un reportatge de la 2 sobre el chef de Mònaco, no es que sigui masoquista però em canso de canviar i canviar de canal perquè no m’agrada res, al menys aquí he après com es para una taula si un dia em ve a casa el President de Croacia o l’Obama perquè no ? i a preparar menús exquisits... també on haig d’anar a buscar els productes... res mes fàcil, necessites vinagre de Mòdena doncs agafes el cotxe i cap a Itàlia... formatges ? no cal patir et compres una vaca i apa es poden fabricar in situ, ara el que deu ser bo, però boooo de veritat es aquest pernil “Culatello” en veure que tots els famosos tenen els seus pernils allí penjats( Rainero, Armani, Obama) ja he tingut clar que allò es bocato di cardinale i potser qualsevol dia agafo el que sigui i m’hem  vaig a Parma, ah i de passada visito la “Cartuja”.

Quan a acaba’t això del pernil ha començat el Comisario Montalbano, que m’agrada molt, però al veure el títol... es que la dos es com el lleó de las metro.       


2 comentaris:

Tonet001 ha dit...

Jo també l'havia vist. Tot i des de que molts canals, com TV3, tenen el servei a la carta amb un munt de programes d'antes (actualment la tele no mola gaire), doncs aprofito per revisar i revisar, especialment aquells programets interessants del 33 que mai veia.per horari o falta de temps...

jaka ha dit...

Hola Bonet !!! moltes gràcies per la teva visita !!!

abraçades,