divendres, de setembre 28, 2012

Olga Xirinacs, una escriptora capital


Bona tarda Bloc,

Ahir a la Biblioteca Pública de Tarragona hi va haver la presentació dels clubs de lectors del curs que ara comença, un dels mes destacats es el que es farà amb l'obra de la Olga Xirinacs, es llegiran diferents publicacions d'ella i farem el comentari de la seva última obra "La inundació" també hi haurà música i un col·loqui amb la Olga.

Enguany Tarragona és la ciutat nomenada "Capital de la Cultura Catalana" i la Biblioteca s'ha adherit amb aquest cicle de "Olga Xirinacs, una escriptora capital"

4 comentaris:

Joana ha dit...

Ara mateix llegeixo un llibre d'ella : Millor que no m'ho expliquis. Penso llegir-ne més!

fanal blau ha dit...

M'agradaria estar més apropet per acompanyar-vos...
Capital i excepcional!
Jo tinc una entrada al blog pendent de la seva poesia!
Me n'alegro no molt, sino moltísssim!
:)
Una abraçada, jaka!

Montse ha dit...

M'agrada molt la iniciativa. Admiro l'Olga des de... sempre? (des que li vaig llegir la primera novel·la quan jo era força més jove).

Endavant, l'Olga s'ho mereix!

Olga Xirinacs ha dit...

Estimada Jaka, amb el teu somriure per davant, tota paraula teva l'agraeixo encara més.
És tan reconfortant, trobar-se entre els amics lectors...
Moltíssimes gràcies pel post.
Una abraçada.