dimarts, d’abril 24, 2012

Un Sant Jordi diferent


Bona nit Bloc,
Com dic mes amunt aquest any he viscut un dia de Sant Jordi molt diferent... vaig matinar perquè havia de ser a la Rambla una mica d'hora, al aixecar la persiana un trio d'orenetes van passar esbojarrades a ran de la finestra... ja estan arribant !!! be, vaig posar la bandera al balcó, i jo el "traje de faena" o sigui el polo vermell dels "amics de la Cultura" i apa, cap a la parada de la Rambla, allí ja hi havia un neguit de gent amunt i avall, roses i llibres i gent molta gent, no se quantes vegades vaig fer la Rambla donant informació de la Capitalitat Cultural de Tarragona 2012 , i bondia ? quantes vegades ho devia dir?  moltes cares diferents, moltes de conegudes, amics, abraçades, l'ambient era d'alegria...
A la una tots els "amics" a "formar" al Metropol per rebre als escriptors a la recepció que es fa cada any, desprès dels parlaments hi va haver un petit vermut el típic, patates, olives, i bona conversa envoltats per aquest marc incomparable que te el jardí del Metropol de balconades "Jujolianes", anys enrere el vermut era un gran aperitiu però tampoc passa res també vam ser molt feliços...  això sí no va faltar el regal de llibres.
Desprès dinar ràpid al "Viena" i tornem-hi... diuen que vam repartir 5.000 fulletons sobre el #t2012 espero que alguns se n’hagin assabentat... jo particularment estic una mica farta d'aquesta gent que diuen: es que aquí no es fa res, es que l'Ajuntament això i allò, ectr. i resulta que a molts actes Culturals i van poquíssimes persones... clar, que no se que entenent per cultura alguns... ara el que potser molta gent no ha entès es que la cultura la fem tots... be, prou de cabòries, un dia molt xulo i ara ja estic gaudint les roses precioses que em van regalar i de noves lectures.

La foto de les balconades "jujolianes" que els hi dic jo es "by jaka" mentre prenia el vermut.