dilluns, de novembre 28, 2011

A gastar !!!
























Bona nit Bloc,
la setmana passada, ja es passada, com passa, i jo sense aturar-me per aquí... la foto.... 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, iiiiiiiiiiiiiii 0 !!!! A gastar !!!! encesa de llums a tota la ciutat, festa, confeti, alegria...i les nines de Famosa tornaran al Portal... a pesar de tot jo continuo emocionant-me... potser quan sigui gran ja no em farà tanta gràcia.
Entre parèntesis, ara et dic una cosa que no te res a veure amb les llums, Nadal ect. Quan venia cap a casa anava al costat meu una senyora que parlava amb el mòbil i deia: Aquet Artur Mas ens matarà... ai, ai,


4 comentaris:

fanal blau ha dit...

No sé si ens matarà l'Artur Mas...però el que si que està clar és que tota aquesta encesa de llums sobra i més en temps de "poques llums" polítiques i civils!
Una abraçadeta!

Si és que sense tanta bombeta ens hi veurem igual de malament!

Elfreelang ha dit...

Però que no havíem de retallar? és clar la llum la paguem nosaltres....a gastar ....vols dir?

Clidice ha dit...

Em temo que, aviat, això de "a gastar" es convertirà en "a mirar, i para de comptar". Sinó, al temps :(

jaka ha dit...

a veure tot aixó es relatiu... per exemple la gent que penja les llumetes també son un "lloc de treball" no ?

Petons guapes,