divendres, d’octubre 28, 2011

sensacions i vivències diverses























Bona nit Bloc,

Sensació d’estar-me ofegant (casi) mentre veig els meus pulmons en una pantalla i com uns cacharros es van passejant per allí, sort que darrera meu tinc unes mans afectuoses que em diuen, ja acabem... desprès he sortit victoriosa de la prova...

També aquesta setmana he après a auto punxar-me... coses de la salut.

El soroll terrible i allò rodant damunt meu i va haver un moment que em va semblar que estava a punt de la hivernació i que despertaria en un altre planeta...

El que m’agrada mes es fer allò del E.T. amb el dit il·luminat i dient “Mi casa”.

Altres vivències... ahir a l’estrena dels “Cellers que dansen “ vídeos fets dins dels preciosos cellers modernistes que tenim per aquí amb creadors del territori.

I demà la gran cita !!! primera trobada de Igers... ens veurem les cares!!! Els igers som aquesta gent que compartim dia a dia jo diria que minut a minut les nostres vides amb les nostres fotos via Instagram aquest fenomen que ara ja es mundial... i haurà concurs i premis per les fotos presentades, aquesta que t’ensenyo es meva.

En pots veure moltes mes a:http://fotolemeleme.blogspot.com/

Em deixava “Club de Lectors” vam fer una dissecció exhaustiva de “L’edat de la innocència” de la Edith Wharton, es divertit i sorprenent la manera que tenim les persones de llegir un mateix text i entendre’l tant diferent, m’agrada copsar altres formes encara que moltes vegades no hi estic gens d’acord... i va haver un moment que un company va treure allò de la “magdalena de Proust “ ai, deumeuquinacreu em va sortir un estirabot que desprès n’hem vaig re penedir, però es que ja està be sembla que el bo del Marcel només hagi escrit això... crec que molta gent s’haurien de documentar una mica abans de donar opinions.

Fins aviat,

4 comentaris:

núria ha dit...

Sóc una "bruixa" una mica dolentota, juraria que sé qui va treure la "magdalena"....

Montse ha dit...

uix... és que la magdalena dóna per molt, eh?

segur que els teus pulmons són ben bonics, per dintre!!! malgrat els sorolls i tot això...

jaka ha dit...

Núria, magradaria saber amb qui penses... fa temps que no vens i al club la gent ha canviat molt, a veure si t'animes !!!
Una abraçada;

jaka ha dit...

Montse la bloguera mes guapa de la xarxa, gràcies per passar per aquí.
Petons,