diumenge, d’agost 15, 2010

Allò que vaig estimar





















Bona tarda Bloc,

Siri Hustvedt, explica una, diria, gran història en aquesta novel·la tots els personatges estan detallats minuciosament i el que m’ha sorprès mes i m'agrada't es com s’endinsa fins hi tot en les professions de cadascun i com et porta a interessar-te per exemple amb la tesis que està desenvolupant la Violette sobre les “Histèriques de Charcot” o com explica fil per randa l’obra pictòrica i escultòrica d’en Bill, ho fa tan be que hi hagut un moment que he buscat per la xarxa si aquests artista existia de veritat.


2 comentaris:

pep ha dit...

No seria la primera vegada que algun escriptor "s'inventa" un personatge i resulta que després existeix en la realtat. És posible i trobo que divertit alhora.

jaka ha dit...

Hola PH, es veritat que sí que podria ser però en aquest cas crec que no ja que la mateixa Siri ja diu que es un invent.
Per contra en un altra bloc que tinc (per raons sentimentals ) que de fet hi publico el mateix m’ha escrit un tal Jordi que diu que el personatge està basat en un altre personatge que un altre escriptor es va inventar... en fi... un “liu”.

Gràcies per la teva visita,