dissabte, de gener 09, 2010

Guernsey



Bona nit Bloc,
Si no hagués estat per “La societat literària i de pastís de pela de patata” probablement mai no hagués sabut que existia aquesta illa (Guerseny) del Canal de la Manega, resulta que es molt xula, com pots veure al vídeo, paradís fiscal i turística... i es on transcorre l’acció del llibre de la Mary Ann Shaffer , la novel•la escrita en estil epistolar fa de bon llegir es divertida a pesar del tema de fons, (l’ocupació nazi) humana i original. La Mary va treballar com a llibretera i bibliotecària i sempre va viure envoltada de llibres als 70 anys i animada per el seu Club de Lectura va decidir escriure la seva primera novel•la que malauradament va tenir que acabar la seva neboda (també escriptora) Annie Barrows doncs ella va morir el 2008.

El títol crida l’atenció oi Bloc? Quan llegeixes el llibre esbrines el seu significat.

8 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Ja me l'han recomanada altres cops. Em fa una mica de mandra el fons aquest de l'ocupació nazi, però tens raó el títol crida l'atenció!

Olga Xirinacs ha dit...

Hola, Jaka. Ja vaig llegir aquesta novel·la, curiosa però una mica com de perdre el temps. N'he llegit d'altres d'aquestes illes que, com que coneixem poc, ens resulten agradables de conèixer. Una és "la cuidadora de rosas", però no recordo l'autora. Té més contingut.
Petó.

jaka ha dit...

Carme, en el fons el tema dels nazis es el de menys, crec que sí que t’agradaria molt.

Fins aviat,

;)

jaka ha dit...

Hola Olga, encara que potser sigui com una mica de perdre el temps d’alguna cosa ma servit, crec que sempre aprenc coses noves i en aquest cas he fet una mica de turisme virtual.

Una abraçada i gràcies per la teva visita,
;)

fanal blau ha dit...

Jaka,

a mi em va encantar i la recomano!!!

Assumpta ha dit...

Jo el vaig llegir i recomanar al meu blog!! Em va encantar!! :-DD

També vaig voler investigar sobre Guernsey jeje

jaka ha dit...

Hola fanal !!! Celebro que coincidir amb la lectura.

Petonets

jaka ha dit...

Hola Assumpta !!! Moltes gràcies per la teva visita. Encara que no deixi comentaris entro sovint al teu Blog i si que recordo que vas fer una ressenya del llibre.

Fins aviat,