dijous, d’octubre 02, 2008

una bici per montera





















Jaka hola !!!
Hola katerina !!!
Mira estic una mica enrabiada, buenu bastant enrabiada…
I això, que et passa ?
Que no ho veus, que m’han posat una bici per montera ? No res, que això d’anar en bici està molt be per el medi ambient ectr. però aquestos de la “capital” es pensen que son els amos del carrer i no respecten als que anem a peu i surten per tot arreu, ni carril bicis ni pas de zebra ni res… apa vinga, campi qui pugui.
Em sembla que tens bastant raó jo també he tingut algun que altra ensurt amb aquesta qüestió.
Però estic alteradaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ai deu meu, vols que anem una estona al pradu… i donem una volteta amb bici ?
Jaka em sembla que m’hem vaig a comissaria a posar una denuncia.
Calmat katerina, calmat ….
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu