diumenge, de desembre 16, 2007

Festa gran a “La Vaqueria”



















Llegint poemes. 3: atzar


Muuuuuuuuuuuuuuuu
Katerina que ets tu?
Si, jaka et truco per l’skype, engega la camera.
Voyyyyyyyyyyyyy , Hola !!!
Volia xerrar amb tu de la festa de la teva xiqueta (poètiques), va estar be oi?
Dona, jo trobo que molt be, que hi havia un ambient molt guai i que van venir un gentada.
I quins poemes !!! que xulos !!!
I de les fotos del Xavier que en dius?
Oh si feia molt bonic que les projectessin mentre llegien el poemes. M’ho vaig passar molt be, va ser una nit molt animada i es que últimament amb el fred que fa quasi no vaig mai al pradu i no em moc de la Vaqueria... que per natural es on estem les vaques, he, he,
I aquest Xavier fa molt temps que el coneix la Rosa ?













Doncs sí, fa anys i panys... mira aprofito i t’ensenyo una foto de fa la tira... Com pots veure, hi surt un trio motoritzat, el Xavier fins i tot porta guants i sembla que mira a la camera dient “ja veureu quan l’agafi jo”, al mig la Rosa pensant “quan arribi a casa escriuré un poema de les meves aventures amb la bici” i la Gemma sembla que pensi “aquestos dos estan una mica xalats, son uns somia truites”

Que monos tots tres !!!
Trobes?
Be, a veure quan passes per aquí que últimament no et veig el rabu per enlloc.
Tens raó jaka, abans de les Festes passo. OK?
OK !!! Bona nit vaqueta.
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu jaka !!!