dilluns, d’octubre 23, 2006

El bloc de la katerina.











Jaka holaaaaaaaaaaaaaaa !!!
Hola katerina, amb tu volia parlar...
Ah si? Doncs que passa?
Dona resulta que t’has fet un bloc personal i no m’has dit res
Ai, jaka, ara t’ho venia a explicar, es que aquests dies vaig de bòlit
I que doncs ?
Mira vaig pensar que estaria be tenir un bloc meu, per ara només hi tinc fotos però espero poc a poc anar-hi posant comentaris, reflexions, pensaments, ect.
Be, molt be, però i que? Ara ja no passaràs per aquí ?
Dona jaka , hi tant que passaré, només faltaria, tu ets la meva millor amiga, amb totes les aventures que hem passat juntes i les passejades...
Ai sí, katerina, jo també t’estimo molt.
Que fem avui ?
Em sembla que plou i no podrem anar al pradu
Mira doncs ens quedem aquí i mirem el teu bloc.
Val jaka !!!
El bloc de la katerina.